close

范瑋琪 - 你
作詞:范瑋琪 / 作曲:范瑋琪

Do Re Mi Fa Sol La Si Do 
這是爲你 寫的歌 每個音符都是悠揚的快樂 
我聽見了整個世界 因此 微笑了 
  
Oh I used to be blue and lonely 
Thank god thatI've found you,darling 
You don't have to know me but you truly make me happy 
Oh once again I think you darling 
You have made me whole world shining. 
I believe that this time true love really comes to me 
  
在孤單的時候我會 想念著 你的手 
感覺手心暖暖傳來 你的熱 
我知道你終究會來 (所以)我期待 
  
Oh...我不明白什麼是愛 直到發現你的存在 
整個世界忽然好像被你填滿色彩 
Oh...我才發現這就是愛 簡簡單單像個小孩 
所謂真愛不過就是看你笑開懷 
  
  
Oh...我不明白什麼是愛 直到發現你的存在 
整個世界忽然好像被你填滿色彩 
Oh...我才發現這就是愛 簡簡單單像個小孩 
所謂真愛不過就是看你笑開懷 (*2) 
  
Oh once again I think you darling 
You have made my whole world shining 
I believe that this time true love really comes to me

arrow
arrow
    全站熱搜

    waterricekimo 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()